Carrie - Prom Arrival Lyrics

2012 Off-Broadway revival musical
Carrie the Musical- Prom Arrival Lyrics


All:
Oh-oh Oh-oh Oh-oh Oh-oh
Oh-oh Oh-oh Oh-oh Oh-oh
Oh-oh Oh-oh Oh-oh Oh-oh
Ohhhhhh

Check it out!
Check it out!
Love it, hate it
Hate it, love it, now!
Look at you,
Look at look at you-hoo
Looks as if we finally made it out!

(Spoken)
Boy: Alright Bitches, this is for the yearbook! Smile and say, "Peniiiiiis!"
All: Penis!

All:
Let's go!
Oh-oh Oh!
We'll drink 'till we drop
And we'll party all night!
This will be great! (This will be great)

A night we'll never forget
You ain't seen nothing yet
It's gonna be a night we'll never forget
You ain't seen nothing yet
It's gonna be a night we'll never forget

(Spoken)
Tommy: You okay?
Carrie: I think so... Nervous.
Tommy: Me too. Woooooah... We can go somewhere else and grab something to eat.
Carrie: No! I wanna do this!
Tommy: Alright then, let's do it.

All:
You ain't seen nothing yet
It's gonna be a night we'll never forget

(Spoken)
Girl: Carrie?
Boy: Is that Carrie White?
Girl: You have got to be kidding!
Boy: No fricken way!
Girl: Way! God, Carrie, you look great!
Carrie: Thank you!
Boy: Dude, if I'd known you were gonna clean up this good,
I would have taken you instead of what's-her-name over here!
Tommy: Yeah, yeah in your dreams, Dawson!
Girl: Don't pay any attention to them. Where'd you buy your dress? It's awesome!
Carrie: I made it.
Girl: You made it?! No shit?
Carrie: No shit.

All:
You ain't seen nothing yet
It's gonna be a night we'll never forget

[Thanks to Rene for lyrics]

Read more: Carrie the Musical Lyrics
Prom Arrival Lyrics from Carrie the musical